مرکز تماس


در مورد نرم افزار مرکز تماس که در سیستم سازان گویش(گویش سیستم) عرضه میگردد.

مرکز تماس مکانی است که تماس های تلفنی مشتریان و سایر تماس ها در آن پاسخ داده میشوند و معمولا این کار توسط اپراتورانجام می شود .تقاضا و محبوبیت مراکز تماس روز به روز در حال افزایش است. زیرا شرکت ها  نیز به ارزش پشتیبانی  مشتریان و متمرکز نمودن خدمات  پی برده اند.

نظارت بر تماس ها به روش  مستقیم در تمام  خطوط به منظور آگاهی از نحوه ی ارائه ی سرویس اپراتور ها به  مشتریان و نحوه ی  سپری شدن ساعات کاری توسط کارمندان.

*:کنترل میزان در دسترس بودن کارمندان با مشاهده ی حجم تماس ها ، از مزایایی  است که مرکز تماس مبتنی برVOIP  به مدیران مجموعه ها برای ارائه سرویس بهتر و بهبودروند اقتصادی  می دهد. به طور مثال مرکز تماس 118 نمونه بارزی از این مقوله میباشد.

از دیگر امکاناتی که مرکزتماس  ارائه می دهد و نمی شود به راحتی از آنها چشم پوشی نمود، موارد زیر است:

گزارش مجموع تماس های ورودی و خروجی در مرکزتماس

طول مدت و میانگین هر مکالمه در مرکزتماس

مدت زمان کل مکالمات و میانگین مدت انتظار  تماس گیرندگان با مرکزتماس

تعداد تماسهای گرفته شده به وسیله هر اپراتور  از مرکزتماس

تعداد تماس های قطع شده و دلایل قطع ارتباط آن با مرکزتماس

کل زمان ،میانگین و حد اقل و حد اکثر زمان قبل از قطع تماس

میانگین، حداکثر و حداقل موقعیت در صف  در زمان قطع ارتباط

جزئیات تماس های بی پاسخ در مرکزتماس

گزارش ها ی گرافیکی و نموداری از مرکزتماس

مونیتورینگ کل سیستم برای مجموعه مرکزتماس

Advertisements

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s