تلفن گویا

  • آیا در سازمان شما مراجعه تلفنی زیاد است؟
  • آیا سرعت برقراری ارتباط مستقیم بین مراجعین تلفنی و پرسنل در سیستم تلفن سازمان شما کافی نیست؟
  • آیا مراجعین تلفنی سازمانتان از تاخیر در برقراری تماس شکایت دارند؟
  • آیا انتقال مکالمه در سازمان شما با اشتباهات و همچنین کندی بسیار صورت میپذیرد؟
  • آیا پرسنل سازمان شما از پاسخگویی به تلفنهایی که مربوط به کارشان نیست شکایت دارند؟
  • آیا در این فکر هستید که با استفاده از فن آوری نوین، ضمن صرفه جویی در هزینه ها، مشکل اپراتوری تلفن را برای همیشه حل کنید؟
  • سیستم تلفن گویا و اپراتوری خودکار که در سیستم سازان گویش عرضه میگردد دقیقا همانی است که در جستجوی آن هستید

 

 گفته میشود. تلفن گویا   است که به اختصار (IVR)   تلفن گویا برگردانی از عبارات Interactive voice responseیکی از مناسبترین روشهای نرم افزاری برای ارائه خدمات بهتر به مراجعین تلفنی و کارآیی بیشتر می باشد. این سیستم باعث استفاده بهینه از زمان (به علت دسترسی سریع به مقصد تماس) و مانع از فرسایش روانی برای مشتریان (به علت مدت زمان زیادی که پشت خطوط انتظار یا به علت اشغالی خطوط سپری میکنند) میشود.

IVR iran

تلفن گویا یک فن­آوری جدید است که به انسان این امکان را میدهد تا با استفاده از صدا و همچنین دستگاه شماره­گیر تلفن بتوان از طریق نرم افزار مناسب با کامپیوتر محاوره نمود.

در مراکز تلفن نسل جدید، تلفن گویا به مشتریان این امکان را میدهد تا بتوانند از طریق سیستم شماره گیر تلفن با سرورهای خدماتی شرکتها ارتباط برقرار نموده و با هدایت خود کار سیستم تلفن گویا پاسخ پرسشهایشان را دریافت کنند.

سیستمهای تلفن گویا قادرند تا با استفاده از صداهای از پیش ضبط شده  و همچنین پویایی در ایجاد صداهای ترکیبی مستقیما نسبت به پاسخگویی به کاربران اقدام کنند.

نرم افزار­های تلفن گویا میتوانند جهت کنترل  در هر تابعی که رابط آن  قادر به شکسته شدن به یک سری عملیات ساده­تر باشند مورد استفاده قرار گیرند.

سیستمهای تلفن گویا قادرند تا بدون وقفه و در 24 ساعت شبانه روز پاسخگویی به حجم بسیار زیادی از تماسهای ورودی را عهده­دار باشند. 

سیستم تلفن گویا

یک مرکز تلفن هوشمند باید بر اکثر تماسهای ورودی و خروجی تاثیرمثبت داشته باشد؛ به این ترتیب که ایجاد مزاحمت و استرس نیروهای کاری از بابت تلفن به حداقل برسد تا در عمل به جای پاسخگویی به تماسهای نامربوط، بتوانند به انجام وظایف اصلی خود در سازمان بپردازند.

یکی از ابزارهای موثر در این زمینه سیستم تلفن گویا در مراکز پیشرفته تلفن سانترال با استفاده از  فن آوری VoIP است. در اینگونه مراکز، سیستم تلفن گویا نه تنها نقش اپراتور در سیستمهای تلفن معمولی را به عهده گرفته بلکه فراتر از آن نیز عمل میکند.

برخی مزایای سیستم تلفن گویا عبارتند از:

1 – اتوماسیون در پاسخگویی به مراجعین تلفنی باعث سهولت در ایجاد ارتباط با مخاطب میگردد. این سهولت شامل ؛ پاسخگویی فوری، بدون وقفه، دقیق و 24 ساعته و … می باشد.

2- پاسخگویی به زبانهای مختلف محیط مناسبتری را در اختیار مخاطبین قرار میدهد. قطعا حس هم زبانی در مشتری تاثیر بسیار خوش آیندی خواهد داشت.

IVR-تلفن گویا

3 – در هر ساعتی از شبانه روز سیستم پاسخگوی هوشمند بدون خستگی و با سرعتی بسیار مناسب در خدمت مشتریان و مخاطبین تلفنی سازمان خواهد بود.

4 – نرم افزار سیستم تلفن گویا قادر است تا بدون نیاز به اپراتور امکان دسترسی مراجعین تلفنی را با بانکهای اطلاعاتی سازمان به صورت خودکار فراهم آورد.

5 – امکان استفاده تلفیقی از سایر امکانات ارتباطی از قبیل فاکس، ای- میل و اس-ام-اس به همراه پاسخگویی صوتی.

6 – سیستمهای تلفن گویا با ارائه مناسب خدمات مورد نیاز مشتریان باعث افزایش رضایتمندی ایشان میگردد.

7 – کاهش اتلاف وقت نیروی انسانی متخصص و افزایش ساعات کار مفید پرسنل و کاهش هزینه ها و افزایش بازده عملیات، از دیگر دستاوردهای سیستمهای تلفن گویا میباشد. در مقایسه با  مراکز تلفن سانترال سنتی، این دستاورد تا 80 برابر باعث صرفه جویی  در هزینه ها میگردد.

 

کاربرد تلفن گویا :

 

1 – تلفن گویا درسیستمهای مدیریت شکایات، انتقادات و پیشنهادات:

       به سادگی میتوانند امور مربوط به ثبت و پیگیری شکایات یا انتقادات…

تلفن گویا - مرکزتماس

2 – نرم افزار تلفن گویا درسیستمهای اطلاع­رسانی:

       در سازمانهایی مانند سازمان آب، توزیع برق یا گاز …

تلفن گویا - اطلاع رسانی

3 – تلفن گویا و سیستمهای اتوماسیون:

       یکی از کاربردهای مناسب تلفن گویا در سیستمهای اتوماسیون است. در این سیستمها با …

تلفن گویا - بانکهای اطلاعاتی

4 –  نرم افزار تلفن گویا و کاربرد آن در بانکها/ تلفن بانک :

ارائه خدمات اطلاع­رسانی با استفاده از تلفن گویا در بانکها جهت اعلام مانده حساب یا …

تلفن گویا - تلفن بانک

5 – تلفن گویا و تماس­گیرنده خودکار به عنوان یادآوری یا هشدار:

در سازمانهای خدماتی مانند ISPها لازم است تا قبل از پایان زمان …

تلفن گویا 5
   

 

 

Advertisements

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s